MECENAS BEŁCHATOWSKIEGO SPORTU

Zimowa kampania wizerunkowa Akademii

Udostępnij:

Fundacja Akademia GKS Bełchatów rozpoczęła kampanię wizerunkową „Pewnie jeszcze ich nie kojarzysz, ale sprawimy, że to się zmieni!”. Hasło ma na celu uzmysłowienie mieszkańcom Bełchatowa i województwa łódzkiego ważnej roli, jaką dzięki PGE Polskiej Grupy Energetycznej realizuje Akademia GKS.

Mija już niemalże rok jak nasza Akademia prowadzi aktywne szkolenie dzieci i młodzieży. Nieustannie staramy się, aby te działania były w pełni profesjonalne i umożliwiały naszym podopiecznym sukcesywny rozwój, co następnie ma przełożyć się na ich sportowe sukcesy, dzięki którym usłyszy o nich nasza lokalna społeczność. Wszystko dzieje się przy zapewnieniu odpowiednich warunków do nowoczesnego, kompleksowego i zindywidualizowanego szkolenia z zachowaniem zasad fair play oraz edukacji szkolnej – mówi Szymon Serwa, prezes Akademii GKS Bełchatów. – Mając oparcie w silnych fundamentach, jakimi są nasi sponsorzy i partnerzy, tj. PGE Polska Grupa Energetyczna i Miasto Bełchatów, możemy stawiać coraz wyżej poprzeczkę i realizować nowe pomysły – dodaje.

W grudniowej kampanii reklamowej oddaliśmy głos naszym podopiecznym. Każdy z nich ma się już czym pochwalić.

18-letni Stanisław Wenus to zawodnik drużyny PGE GKS II Bełchatów, który otrzymał szansę uczestniczenia w treningach z pierwszym zespołem GKS Bełchatów, występującym w eWinner 2 Lidze. 15-letni Adam Łaski to mistrz rundy wiosennej I Ligi Wojewódzkiej C1 z zespołem PGE GKS 2006. Sukces o tyle cenniejszy, że giekaesiacy awansowali na fotel lidera na kolejkę przed końcem rundy. Filip Kazimierczak (24 l.) to z kolei reprezentant Polski oraz stypendysta Akademii, który w czerwcu został Akademickim Mistrzem Polski w zapasach klasycznych. Za to Filip Motyl w wieku 11 lat, dzięki grze w PGE GKS, otrzymał możliwość gry na PGE Narodowym, na którym dzień wcześniej rywalizowała reprezentacja Polski w meczu el. Mistrzostw Świata. Dopełnieniem codziennych działań Akademii jest funkcjonująca sekcja piłki nożnej kobiet, której przedstawicielką zachęcającą do gry w GKS była 8-letnia Hania Wejman trenująca przy Sportowej od sierpnia br.

Kampania prowadzona jest we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Sponsorem Głównym Akademii jest PGE Polska Grupa Energetyczna