Zimowa kampania wizerunkowa Akademii

Udostępnij:
Share on facebook
Share on google
Share on twitter

Fundacja Akademia GKS Bełchatów rozpoczęła kampanię wizerunkową „Pewnie jeszcze ich nie kojarzysz, ale sprawimy, że to się zmieni!”. Hasło ma na celu uzmysłowienie mieszkańcom Bełchatowa i województwa łódzkiego ważnej roli, jaką dzięki PGE Polskiej Grupy Energetycznej realizuje Akademia GKS.

Mija już niemalże rok jak nasza Akademia prowadzi aktywne szkolenie dzieci i młodzieży. Nieustannie staramy się, aby te działania były w pełni profesjonalne i umożliwiały naszym podopiecznym sukcesywny rozwój, co następnie ma przełożyć się na ich sportowe sukcesy, dzięki którym usłyszy o nich nasza lokalna społeczność. Wszystko dzieje się przy zapewnieniu odpowiednich warunków do nowoczesnego, kompleksowego i zindywidualizowanego szkolenia z zachowaniem zasad fair play oraz edukacji szkolnej – mówi Szymon Serwa, prezes Akademii GKS Bełchatów. – Mając oparcie w silnych fundamentach, jakimi są nasi sponsorzy i partnerzy, tj. PGE Polska Grupa Energetyczna i Miasto Bełchatów, możemy stawiać coraz wyżej poprzeczkę i realizować nowe pomysły – dodaje.

W grudniowej kampanii reklamowej oddaliśmy głos naszym podopiecznym. Każdy z nich ma się już czym pochwalić.

18-letni Stanisław Wenus to zawodnik drużyny PGE GKS II Bełchatów, który otrzymał szansę uczestniczenia w treningach z pierwszym zespołem GKS Bełchatów, występującym w eWinner 2 Lidze. 15-letni Adam Łaski to mistrz rundy wiosennej I Ligi Wojewódzkiej C1 z zespołem PGE GKS 2006. Sukces o tyle cenniejszy, że giekaesiacy awansowali na fotel lidera na kolejkę przed końcem rundy. Filip Kazimierczak (24 l.) to z kolei reprezentant Polski oraz stypendysta Akademii, który w czerwcu został Akademickim Mistrzem Polski w zapasach klasycznych. Za to Filip Motyl w wieku 11 lat, dzięki grze w PGE GKS, otrzymał możliwość gry na PGE Narodowym, na którym dzień wcześniej rywalizowała reprezentacja Polski w meczu el. Mistrzostw Świata. Dopełnieniem codziennych działań Akademii jest funkcjonująca sekcja piłki nożnej kobiet, której przedstawicielką zachęcającą do gry w GKS była 8-letnia Hania Wejman trenująca przy Sportowej od sierpnia br.

Kampania prowadzona jest we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Sponsorem Głównym Akademii jest PGE Polska Grupa Energetyczna